Guld Ádám PhD

Guld Ádám folyamatosan frissülő publikációs jegyzéke az MTMT-ben itt megtekinthető.

 

A Madonna-jelenség és a sztárság konstituálódása a posztmodern médiában. Médiakutató. 10. 1. (Tavasz 2009). 17-33.

Sztárnak lenni: hírnév és hírhedtség dimenziói a mediatizált nyilvánosság korában. (Mediárium, megjelenés alatt)

Az emo – egy poszt-szubkulturális közösség? Stílus, divat, identitás összefüggései egy kortárs ifjúsági kultúra médiareprezentációjának tükrében. (Médiakutató, megjelenés alatt)

Charles Landry, Franco Bianchini: A kreatív város /The Creative City: A Toolkit for Urban Innovators/ (fordítás, szerkesztett kötetben, megjelenés alatt)

Sean Ebare: Digitális zene és szubkultúra: fájlok és stílusok megosztása /Digital music and subculture: Sharing files, sharing styles/ (fordítás, szerkesztett kötetben, megjelenés alatt)